Odpowiedzi

2010-03-17T15:07:53+01:00
Kilkanaście - nieokreślony
pół - ułamkowy
sześć - główny
trzy czwarte - ułamkowy
pierwszym - porządkowy
cztery - główny
2010-03-17T15:11:56+01:00
Kilkanaście-nieokreślone
pół-ułamkowe
sześć-główne
trzy czwarte-ułamkowe
pierwszym-porządkowy
cztery- główne

Mam nadzieję ,że pomogłam . Pozdrawiam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:16:57+01:00
Kilkanaście - liczebnik nieokreślony
pół- liczebnik ułamkowy
sześć- liczebnik główny
3/4- liczebnik ułamkowy
pierwszym- liczebnik porządkowy
cztery- liczebnik główny