Wyjaśnij w kilku zdaniach , dlaczego dla Marii i Piotra Curie , pieniądze i ordery za wykonywaną prace nie były najważniejsze . W wypowiedzi wykorzystaj wybrane wyrazy : bezinteresownie , dla dobra ludzkości , dla idei , w imię nauki , prawdziwy naukowiec , altruista .

pozdro :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:12:48+01:00
Maria i Piotr Curie nie robili swoich badań dla orderów i pieniędzy. Nie zależało im na sławie i bogactwie, a jedynie na postępie nauki, dobru ludzkości. Robili to bezinteresownie, aby ludziom żyło się lepiej. Byli prawdziwymi naukowcami, poświęcali się w imię nauki. To dla światłej idei oddawali się bez reszty.
156 4 156
2010-03-17T15:12:51+01:00
Dla Pani Marii i Piotra Curie najważniejsze nie były pieniądze i ordery , ponieważ poświęcili się w imię nauki . Dla prawdziwego naukowca ważne nie są wszystkie odznaki , tylko to że ludzie będą o nim wiedzieć oraz zostanie to gdzieś zapisane , a potem będą czytać to kolejne pokolenia . Robili to wszystko dla dobra ludzkości , po prostu bezinteresownie .
78 3 78