Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:15:09+01:00
Mówiłyśmy-1. os. l mn. czas- przeszły oznajmujący. żenskii niedokonany
będą jechały- 3 os. l mn. czas- przyszły oznajmujący żeńskii niedokonany
rusuję- 1 os. l poj. czas-teraźniejszy oznajmująy do wszystkich rodzajów pasuje i niedokonany
przejrzeli- 3 os. l mn czas przeszły oznajmujący i dokonany

dzięki
2010-03-17T15:15:25+01:00
Mówiłyśmy- os. 1 liczba mnoga cz. przesły, tryb. orzek.
będą jechały- os. 3 liczba mnoga cz. przyszły. tryb. orzek.
rysuję- os. 1 liczba pojedyncza, cz. terazniejszy tryb orzek.
przejrzeli- os. 3, liczba mnoga. cz. Przeszły. tryb. orzek

bez aspektów bo zapomnialem jak to sie robi :)
2010-03-17T15:17:16+01:00
-mówiłyśmy : 1os., l.mnoga, cz.przeszły, r.niemęskoosobowy, tr. oznajmujący, niedokonany
-będą jechały : 3os., l.mnoga, cz.przyszły, r.nmos., tr.ozn, ndk
-rysuję : 1os., l.poj., cz.teraź., tr. oznajm., ndk
-przejrzeli : 3os., l.mn., cz.przeszły, tr. ozn., dokonany