Wypisz z tekstu po 2 epitety , uosobienia , przenośnia , ożywienie , wyrazy dzwiękonaśladowcze

Rwanie bzu
Narwali bzu, naszarpali , Nadarli go, natargali, Nanieśli świeżego, mokrego, Białego i tego bzowego . Liści tam - rwetes, zatrzęsienie , Pachnie kropliste po uszy I ptak się się gdzieś zawieruszył . Jak rwali zacietrzewieni W rozgardiaszu zieleni, To się narwany więzień Wtrzepatał, wplątał w gałęzie. Śmiechem się bez zanosi : A kto cię tu prosił ? A on, zieleń śpiewając, Zarośla ćwierkiem zrosił.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:16:34+01:00
Epitety: narwany więzień, świeży bez
uosobienia: zieleń śpiewając, śmiechem się zanosi
przenośnie: zarośla ćwierkiem zrosił, rwali zacietrzewieni w rozgardiaszu zieleni
ożywienie: ptak się zawieruszył, nadarli, natargali
wyrazy dżwiękonaśladowcze: wtrzepał, zacietrzewieni
4 4 4
2010-03-17T15:16:47+01:00
Świeżego, mokrego, Białego-bzu (epitety)
Śmiechem się bez zanosi-uosobienie
zieleń śpiewając-ożywienie
Zarośla ćwierkiem zrosił-ożywienie
Pachnie kropliste po uszy -Przenośnia
wtrzepał, zacietrzewieni -onomatopeja
2 4 2
2010-03-17T15:20:23+01:00
Epitety: rozgardiasz zieleni, narwany więzień

uosobienia: Zarośla ćwierkiem zrosił, Pachnie kropliste

przenośnie: Jak rwali zacietrzewieni, Pachnie kropliste po uszy I ptak się się gdzieś zawieruszył

ożywienie: Śmiechem się bez zanosi, zieleń śpiewając

wyrazy dźwiękonaśladowcze:
1 5 1