1 zad NA KONCERT ZESPOŁU ONI SPRZEDANO 450 BILETÓW PO 11,50 ZŁ I 125 BILETÓW PO 28,50 ZŁ.ILE ZŁOTYCH ZE SPRZEDAŻY WPŁYNEŁO DO KASY. 2 ZADANIE PRZYPOMNI SOBIE,JAKIE DZIAŁANIE WYKONUJEMY,GDY OBLICZAMY UŁAMEK DANEJ LICZBY.OBLICZ .a-0,8 liczby 45 b 0,5 liczby 2,5 c 0,75 liczby 6,21 plis na jutro

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:15:25+01:00
Zad 1
450*11,50=5175zł
125*28,5=3562zł 50 gr
5175zł+3562,5zł=8737,5zł
zad 2
a)0,8*45=36
b)0,5*2,5=1,25
c)0,75*6,21=4,6575
2010-03-17T15:17:35+01:00
Na ZAD. 1

11,50 × 450=5175[zł]

125 × 28,50=3562,5[zł]

2 ZAD nierozumiem
2010-03-17T15:18:05+01:00
1. 450*11.50=5175
125*28.50=3562,6
5175+3562,6=8737,6
odp.wpłyneło 8737zł60gr.
2.