Odpowiedzi

2010-03-17T15:31:25+01:00
Nazwy kukułek

GŻEGŻÓŁKA

ZAZULKA





rODZAJE KUKUŁEK

* kukułka zwyczajna
* kukułka czubata
* kukułka rdzawoskrzydła
* kukułka żałobna , kukułka czarno-biała
* kukułka sundajska
*kukułka syberyjska
* kukułka wschodnia

* kukułka blada
* kukiel białogłowy
* kukułka kasztanowobrzucha
* kukułka wachlarzowata
* kukułka jarzębata
* kukułka siwogardła
* kukułka siwobrzucha
* kukułka płowa

* kukułka malutka



* kukułka ciemna
* kukułka oliwkowa
* kukułka prążkowana



* kukiel aksamitny
* kukiel żałobny




* kukułka wąsata
* kukułka krogulcza

* kukułka rudopręga
* kukułka amurska
* kukułka filipińska
* kukułka kreskowana




* kukułka czarna
* kukułka rdzawopierśna
* kukułka mała
* kukułka rus
* kukułka popielata
* kukułka sawannowa
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:03:21+01:00
` kukułka nazywa się innaczej Gżegżułka , zazula .

prosęę ; ***
licze na naj ; ] .
1 1 1