Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:15:53+01:00
Silniejsza jest mi milość ponieważ bez miłości nie ma życia-kazdy choć raz powinien jej doświadczyć... Miłość wszystko zwycięża. Zakochany człowiek jest najszczęśliwszy (jeśli z wzajemnością) Nie umie ogarnąć co sie z nim dzieje... JEST SZCZĘŚLIWĄ OSOBĄ!! Nigdy się nie zapomina o drugiej połówce nawet śmierć tego uczucia nie zmaże. Każdy związek (czy to małżeństwo czy para) opiera sie na zaufaniu, czego nie mozna powiedzieć o śmierci. Ona jednak jest najczęściej opisywana w 2 kolorach-szary i czarny (kolory ponure bo taka jest śmierć-smutna)

Myślę że trochę pomogłam a więcej już nie potrafię wymyślić ;p
Proszę o punkciki ;)
18 4 18
2010-03-17T15:15:55+01:00
Silniejsza jest miłość ponieważ zrobisz dla niej i za nią wszystko. Gdy ma się złamane serce można się nawet zabić.
10 2 10
2010-03-17T15:20:22+01:00
Moim zdaniem silniejsza jest miłość,gdyż na jej podstawie układamy sobie życie i zawieramy związki małużeńskie,które są nierozdielne i na całe życie. Miłością powinniśmy się zawsze kierować i obdarzać nią innych.A takrze dlatego że miłości nigdy nie kończy a życie tak . Próbując udowodnić tezę, że miłość faktycznie bywa silniejsza niż śmierć, odwołam się do dwóch dzieł literackich. Jednym z nich będzie średniowieczny romans „Dzieje Tristana i Izoldy”, drugim najważniejsza dla ludzkości księga – Biblia. A dokładniej sama postać Jezusa Chrystusa.
9 4 9