Odpowiedzi

2010-03-17T15:16:33+01:00
Mianownik kto? co?
dopełniacz kogo czego
celownik komu? czemu?
biernik kogo? co?
narzędnik z kim? z czym?
miejscownik o kim? o czym?
wołacz O!
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:18:23+01:00
M. kto ? co ?
D. kogo ? czego ?
C. komu ? czemu ?
B. kogo ? co ?
N. z kim ? z czym ?
Msc. o kim ? o czym ?
W. o !!!
;***
3 5 3
2010-03-17T15:20:53+01:00
Mianownik - kto? co?
Dopełniacz - kogo? czego?
Celownik - komu? czemu?
Biernik - kogo? co?
Narzędnik - z kim? z czym?
Miejscownik - o kim? o czym?
Wołacz - o!

Mam nadzieję, że pomogłam ^^.
3 4 3