Wujek Leszka dojeżdża do pracy do miejscowości odległej o 20 kilometrów.Ile kilometrów przejeżdża wujek Leszka w ciągu tygodnia, jeżeli nie pracuje w soboty i niedziele?
obliczenia....
odpowiedź...
to jest na jutro bo moja siostra potrzebuje

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:16:27+01:00
20 * 2 = 40 km
40km = dziennie , bo tam i z powrotem . ;)
40 * 5 = 200 km .
200km = tygodniowo , bo 5 dni .

Odp . Wujek Leszka przejeżdża w ciągu tygodnia 200km , w drodze do pracy .
2010-03-17T15:17:39+01:00
5*20km=100km - Tygodniowo odliczjąc sobote i niedzielę
100km*2=200km - Jadąc do pracy i spowrotem
Przejeżdża 200km.
1 5 1
2010-03-17T15:17:51+01:00
Wujek dziennie pokonuje 20km do pracy i 20km z pracy.Razem 40km
tydzien bez soboty i niedzieli ma 5 dni więc
5 * 40km = 200km
odp: w ciągu tygodnia wujek przejeżdża 200km