Odpowiedzi

2010-03-18T16:15:45+01:00
Miejscowość Data
Drogo Młodzieży !
Pisze do was ten list dlatego żebyście nie kierowali się postawa egoistyczną .
Dlatego , że dla człowieka który kieruje się postawą egoistyczną trudno jest coś osiągnąć .
Ludzie myślący egoistycznie myślą , że im w życiu nic się nie uda . To jest błąd . Zastanówcie się jaki kierunek wybraliście czy na pewno nie egoistyczny .
Serdecznie pozdrawiam .


Ebi2222
2010-03-18T16:24:04+01:00
Kraków 18.03.2010
list
mlodzi ludzie nie kierujcie się w swojm zyciu postawą egoistyczną poniewaz to nie jest miłe la drugiego człowieka egoisci ktozy myslą o sobie nigdy nie znajdą kolegów,przyjaciuł wiec młodzi ludzie nie badzcie egoistami o to was wszystkich prosze
Milena Majewska
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T16:58:40+01:00
Droga młodzieży! 18.03.2010r, Bilcza
Gdy ostatnio byłam na wizytacji w naszym gimnazjum, byłam zaskoczona. Myślałam, że przez tyle lat w naszej szkole, nauczyliście się czegoś, zrozumieliście niektóre sprawy! Niestety okazało się inaczej. Uznałam was za egoistów. Postanawiam to zmienić tym listem i pragnę, by jego treść naprawdę dotarła do was w porównaniu z wszystkimi lekcjami wychowawczymi, które puściliście w niepamięć.
Wasza postawa jest naprawdę przykra. Chciałabym wam wytłumaczyć, że najważniejsze w życiu, to nie tylko myśleć o sobie, ale również o innych. Gdy kolega zapomni śniadania z domu, podzielić się z nim swoim. Oczywiście jestem przecina spisywaniu lekcji, jednak gdy wasz najlepszy przyjaciel nie odrobił pracy domowej, a wam wiele razy pozwalał spisywać od siebie, wypadałoby mu dać spisać. Chciałabym, abyście innym pomagali i nie myśleli tylko o sobie.
Z poważaniem!
Pani dyrektor
P.S. Chciałabym, abyście coś z tego listu zapamiętali.