Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T19:49:13+01:00
Jest to jeden z listów świętego pawła do Koryntian!;)

pozdrawiam!;)

liczę na naj!;)
10 1 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T20:10:08+01:00
Sw. Pawel chce zebysmy zrozumieli , ze przynaleznosc do Kosciola i nasladujacych Chrystusa nie zalezy od naszej pozycji spolecznej, nie zalezy od tedo czy jestesmy wazniejsi lub mniej wazni. Ale przynaleznosc do Kosciola zalezy od naszej wiary i ze kazdy moze do niego nalezec jesli idzie przez zycie wierzac , dobrze czyniac i nasladujac Chrystusa.
15 3 15