Odpowiedzi

2010-03-17T15:23:27+01:00
8 * 8mieszkan = 64 mieszkania
1 5 1
2010-03-17T15:23:36+01:00
8*8=64 --> ilość pięter razy ilość mieszkań

Na ośmiu piętrach są 64 mieszkania.

Mam nadzieję że pomogłam :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:25:41+01:00
8 × 8 = 68 - tyle domów jest na 8 piętrach
10 × 8 = 80 - tyle jest na 10 piętrach :D
odp: Na 8 piętrach jest 68 wszystkich mieszkań :D
Proste :D
1 1 1