Odpowiedzi

2009-10-26T17:17:49+01:00
1 . Światło, woda,+ sole mineralne, dwytlenek węgla,
48 4 48
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:23:47+01:00
1. Czynniki wpływające na intensywność fotosyntezy to:
*światło
*temperatura
*woda
* dwutlenek węgla (CO2)
*sole mineralne


2.
Trawienie zewnętrzne to proces trawienia odbywający się na zewnątrz organizmu. Tak trawią wszystkie grzyby , cudzożywne bakterie oraz nieliczne zwierzęta takie jak pająki i skorpiony.

Trawienie wewnętrzne to proces trawienia odbywający się wewnątrz organizmu.
(proces trawienia (rozkładu) złożonych związków organicznych do prostszych, które odbywają się w obrębie komórki).


Mam nadzieję, że pomogłam. :)
13 4 13
2009-10-26T18:47:06+01:00
1. Te czynniki to :
- woda
- dwutlenek węgla
- światło
- sole mineralne
- temperatura
2. Trawienie zew. :
część heterotrofów trawi pokarm na zewenątrz swojego ciała , powstające na wskutek tego rozkłądu substancje proste są wchłaniane przez organizm . W ten oto sposób trawią pokarm np. grzyby , cudzożywne bakterie i skorpiony .

trawienie wew : wiele hetrotrofów trawi pokarm wewnątrz ciała . Pobierają dużą ilość pożywienia jednorazowo , który jest rozkładany przez enzymy do związków prostych . W ten sposób odżywia się większość zwierząt .
8 3 8