Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:43:05+01:00
BizonDaniel Gazela
Hipopotam nilowy Kangur
Koala Kozica Lama
Leniwiec Mulak
Nosorożec Piżmowół Renifer
Sarna Słoń indyjski Słoń afrykański
Wielbłąd Dromader Widłoróg
Wigoń Zając Żubr
Żyrafa
Roślinożercy
Drapiezniki
Lew Tygrys Jaguar
Wilk Lampart Panda wielka
Dingo Kojot Gepard
Baribal Niedźwiedź brunatny Niedźwiedź polarny
Jenot
Diabeł tasmański Ryś eurazjatycki Borsuk
Foki Lampart morski Orka
Skunks Szop Wydra
2010-03-17T15:48:57+01:00
Roślinożercy - żyrafa ,bizon,żubr,słoń indyjski ,sarna,nosorożec ,leniwiec ,małpa
jak,gazela,daniel,kangur,żułw,piżmowuł,łoś ,mulak,renifer,widłoróg,zając
padlinożercy - lis ,wilk,pies,rak ,hiena,sęp,diabeł tasmański,kondor wielki,robak,ludzie,szupak,lew,kot,tygrys,krokodyl,rekin,lampart,gepard,szczur,aligator