Odpowiedzi

2010-03-17T15:29:33+01:00
Krajobraz który mnie otacza jest troche ponury, ponieważ za oknem pada śnieg i deszcz i jest zimno. Mieszkam przy ulicy Jasnej, wokół mojego domu jest dużo sklepów kilka bloków i centrum handlowe.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:33:56+01:00
Z okna mego pokoju widać szaro mglisty dzien. jest abrdzo rbzydko czasem pada desz a czasem śnieg kory z zcasem topnije..pogo=da jest abrdzo zrożnicowana raz jest słońce a arz jest dzien..na polu czasem jest mio a czasem nieprzyjemnie..ogólne pogoda jest nie zbyt przyjemna..kóty powoduje bóle głowy i depresje
hehe
:p
1 1 1