Odpowiedzi

2010-03-17T15:32:25+01:00
Powiem co jak ja to rozumiem i jak to rozwiązałam...więc
x-suma temperatur z 12dni
y-tempreatura dnia 13
wiesz jak obliocza sie srednią suma/ ilość skłądników
x/12=3 /*12
x=36

x+y/13=2
36+y/13=2 /*13
36+y=26
y=26-36
y=-10

temperatuta 13 grudnia wynosiła -10st.C
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:46:40+01:00
X-suma temperatur w ciągu 13 dni
x:12=3°
x=3°*12
x=36°-suma temperatur w ciągu 12 dni

t-temperatura 13 dnia
(36°+t):13=2°
36°+t=2°*13
36°+t=26°
t=26°-36°
t= -10°
odp.13 dnia zanotowano temperaturę -10°C
49 4 49