Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:40:41+01:00
1 Kto jest głównym Boharetem? odp to Tomasz Sawyer i masz M (napisalam duza literą)

2 Z kim Tomek zgubił się w pieczarach? (odpowiedz to Backy i i masz A)

3 gdzie zosatl zabity doktor (odpowiedz to na cmentarzu i masz R

4 dzieki jakiemu zwierzeciu chlopcy odegrali sie na nauczycielu (odp to kot i masz K)

5 na czym chlopcy poplynęli na wyspe (odp to tratwa i masz T)

6 gdzie poplyneli chlopcy zeby zostac piratami (odp to wyspa i masz W)

7Kim byl tomek? (odp to sierota i masz A)

8 Jak mial na imie przyrodni brat tomka (odp to sid) i masz I)

9 kto zmarl z glodu w pieczarach? (odp to Indianin i masz N)

i wychodzi haslo MARK TWAIN

Licze na naj (prosze staralam sie i mam malo punktow) ;)

pozdro :)
14 4 14
2010-03-17T15:45:01+01:00

A tu pytania :
1.Imię kuzynki Tomka.
ODP. MARY
2.Nagroda Tomka za pomalowanie płotu
ODP. Jabłko
3. Fragmenty tej książki znał na pamięć. Jest to książka ...
ODP. ROBIN HOOD
4.Nazwisko Finna
ODP. Huckleberry
5.Zwierzę które pomaga w usunięciu brodawki
ODP. KOT
6.Saint Petersburg - Tomek wdał się z nim w ...
ODP. BÓJKĘ
7. Miejsce w które Becky pojechała na wakacje.
ODP. KONSTANTYNOPOL
8. Imię brata Tomka.
9. Zdjął z głowy perukę nauczyciela pana ...
ODP. Dobbinsa.
2 5 2