Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:38:03+01:00
- syn marnotrawny

- Catalina

- Wydarzenie pod Damaszkiem

2010-03-17T15:38:07+01:00
1 jeżeli jest ktoś zły zszedł na złą drogę postanawia się poprawić czyli nawrócić.
2 jeżeli ktoś nie wierzy w boga i grzeszy robi rachunek sumienia i stara się nawrócic
3 jeżeli ktoś całe życie czynił zło drugiemu i postanawia być dobrym i robić dobre uczynki
2010-03-17T15:38:39+01:00
1. Bernard Nathanson

Pochodzący z żydowskiej rodziny, znany na świecie lekarz i działacz organizacji służących obronie życia. Zanim się nawrócił, odpowiedzialny był za przeprowadzenie tysięcy zabiegów aborcji. Operacji takiej poddał także swoje nienarodzone dziecko. Jest autorem słynnego filmu o aborcji pt. "Niemy krzyk".

Nathanson przez wiele lat był zatwardziałym ateistą i wielkim zwolennikiem aborcji. To m.in. dzięki jego aktywności, w 1973 r. zalegalizowano ją w Stanach Zjednoczonych

Niedługo potem w jego życia nastąpił przełom. Jeszcze w 1973 r. lekarz pierwszy raz zetknął się z aparatem USG, za pomocą którego mógł zobaczyć płód w łonie matki. Skutkiem tego doświadczenia było znaczne obniżenie przez niego ilości dokonywanych zabiegów przerywania ciąży. Wkrótce Nathanson dzięki wykorzystaniu aparatu USG zrealizował film "Niemy krzyk", który pokazywał zabieg aborcji. W 1979 r. poinformował wszystkich, że nie będzie przeprowadzał kolejnych zabiegów. Później zaczął się także zagłębiać w dzieła literackie poruszające problemy natury moralnej. W 1996 r. wstąpił do Kościoła katolickiego i został ochrzczony. Od wielu lat zajmuje się propagowaniem ochrony życia poczętego.

Mam na razie tylko jedno.