PILNE!!1.z podanych poniezej panstw wybierz iw ypsz te ktore
a-istnialy przed i po pierwszej wojnie swiatowej
b-zostaly utworzone po pierwszej wojnie swiatowej
c-zniknely z mapy po pierszwej wojnie swiatowej
--------litwa,niemcy,lotwa,polska,austro-wegry,rumunia,czechoslowacja,francja,finlandia,serbia,wielka brytania,jugoslawia,wlochy,wegry,bulgraia,rumunia

2

Odpowiedzi

2010-03-17T15:45:12+01:00
A)Niemcy, Rumunia,Francja,Wielka Brytania, Włochy,
b)Litwa, polska, Czechosłowacja,Serbia,Węgry,Bułgaria,Finlandia
c)Austro-węgry,Jugosławia,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:46:45+01:00
A) Niemcy, Francja, Włochy, Wielka Brytania,Rumunia, Bułgaria,Serbia
b)Polska, Łotwa, Litwa, Czechosłowacja, Finlandia, Jugosławia, Węgry
c)Austro-Węgry