Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:32:21+01:00
Niedawno byliśmy całą klasą na przedstawieniu tealtrlanym pt: "Szatan z siódmej klasy". Było bardzo fajnie. Scektakl bardzo mi się podobał i przypadł mi do gustu. Aktorzy świetnie odgrywali swoje role w sposób zdecydowany i dynamiczny. Zachwyciły mnie losy głównych bohaterów. Ich gra aktorska porywała. Zachwycające kolorowe dekoracje także zrobiły na mnie duże wrażenie. Na przedstawieniu puszczano urzekającą muzykę.
2 5 2
2009-10-26T17:43:03+01:00
Niedawno razem z rodzicami byłam w teatrze.
Oglądaliśmy spektakl pod tytułem `... ` < wymyśl.
Bardzo podobała mi się inscenizacja oraz ubrania bochaterów.
wrażenie zrobiła na mnie także WIELKA SALA z ogromną sceną.
Bardzo chętnie pojadę tam znowu.
2 3 2