Mam pytanko ostatnio miałam wirusy w kompie trojany i jakieś inne (adw) . Wszystko pięknie, ładnie zeskanowałam avastem ale nie mogę dwóch plików wrzucić do kwarantanny ani naprawić są to pliki związane z jakimś Internet Today a ja nic takiego nie mogę sobie skojarzyć. Mam pytanie co to jest Internet Today. Daję 30 punktów i liczę na mądre odpowiedzi. Jak najszybciej proszę....

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:35:01+01:00
Usuń avasta to największe g***o ja musiałem przez niego formatować kompa ;(
zainstaluj NOD32 firmy eset.U mnie nie ma z niczym problemów chociaż pobieram dużo muzyki.
1 5 1
2010-03-17T15:35:45+01:00
Jeżeli masz włączona kontrole rodzicielską to wejdź na konto rodziców i spróbuj tam przeskanować a jeżeli to nie pomoże to ściągnij sobie jakiś lepszy unowocześniony program do tego typu wirusów !
1 2 1
2010-03-17T15:36:48+01:00
Jeżeli masz ,, TROJANA " to i tak go nie usuniesz.
Będzie to wyglądało jak byś go usuneła ale nie.
Ja tez mam ten progr. anty wirus. i tez miałam trojana
Musisz zainstalować od nowa system.
1 5 1