Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:39:19+01:00
A.glukoza+tlen=Energia+woda+dwutlenek wegla
B.jajo=larwa=imago
C.dwutlenek wegla+woda+swiatlo=glukoza+tlen
2009-10-26T18:24:22+01:00
Glukoza+tlen+dw. węgla*woda+energia
jajeczko+ larwa +motyl
dw.węgla+woda światło=chlorofil+glukoza +tlen

b poniewaz u motyla tak zachodzi rozwój życia
2009-10-26T20:03:30+01:00
A)glukoza+tlen+dwutlenek węgla*woda+energia
b)jajeczko+ larwa +motyl
c)dwutlenek .węgla+woda światło=chlorofil+glukoza +tlen
u motyla b