;p;p , Znowu mam zadanie ; pp

Uzupełnij zdanie :

1. Pierwszą czynnością osoby, która udziela pomoy porażonemu prądem elektrycznym, powinno być...........lub........ bezpieczników.

Tam gdzie są kropki to uzupełnić . ;p

Proszęę, pomóżcie, ja mam pomysł jak to uzupełnić, ale pytam się Waszego zdania. Z góry wielkie dzięki !

Jesteście WIELCY ;p !!!

PozdrOO x dd

2

Odpowiedzi

2010-03-17T15:45:00+01:00
1)powiadomienie osoby dorosłej (ewentualnie osoby przeszkolonej w zakresie udzielania pierwszej pomocy)
2) wyłączenie/odłączenie bezpieczników

:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:52:13+01:00
Pierwszą czynnością osoby, która udziela pomoy porażonemu prądem elektrycznym, powinno być wykręcenie lub wyłączenie bezpieczników:)?
Pozdrawiam Ciepło.
2 3 2