Odpowiedzi

2009-10-26T17:23:05+01:00
Dary ducha swietego rozumiem jako ofiarowanie, podarowanie nam ( ludziom ) cennych rzeczy.
1 4 1
2009-10-26T17:23:05+01:00
Moim zdaniem są to tak jakby prezenty , które darował nam Duch Święty , aby urozmaicić nam ziemskie życie , i żęby żyło nam sie lepiej . ; ]

pzdr . ; D
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:23:58+01:00
Dary Ducha Św. rozumiem tak, że dał nam je po to, żebyśmy byli dobrymi, mądrymi ludźmi. Byśmy umieli odróżnić dobro od zła i wybierali jak najlepsze decyzje.
1 5 1