Odpowiedzi

2010-03-17T15:44:12+01:00
Tak naprawdę nauczyciel w moim życiu nie pełni żadnej ważnej funkcji. Jest dla mnie kimś, z kim muszę się spotkać kilka razy w tygodniu na lekcjach. Rzadko który nauczyciel przekazuje praktyczną wiedzę do dalszego życia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:44:26+01:00
Uczy:
wrażliwości
samodzielnego myślenia
podejmowania decyzji
zależy od jakiego przedmiotu ale dowiadujemy sie róznym historii o kraju...
1 5 1