Odpowiedzi

2010-03-17T15:46:39+01:00
Moim zdaniem żcyie pisarza jest bardzo ciekawe,
ponieważ pisze on różne opowiadania czy wiersze, co zachęca zwłaszcza
młodsze dzieci do czytania ich. Może się on również wiele od życia nauczyć.
99 3 99
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:48:56+01:00
Według mnie życie pisarza nie jest ciekawe. Autor tekstów ciągle jest pochłonięty pisaniem. Dużo czasu zajmuje mu też wymyślanie historii jakie opisze w swoich książkach. Niestety czasami, gdy dzieło zostaje wydane, czytelnikom nie podoba się treść lub coś innego. Pisarz musi wtedy zmagać się z tysiącami komentarzy i krytyką.
58 4 58