Odpowiedzi

2010-03-17T16:03:35+01:00
Kapłan wśród nas

Snuje się obok życia
Niedostrzegany przez tłok ludzi
Jego myśli są daleko w niebie
Przy Jezusie i przy trójcy świętej
Zastanów się
Jak bardzo ci pomógł ?
Ile problemów pomógł rozwiązać ?
Ne oczekuje zapłaty
To Boży wysłannik.


Mysle że sie podoba. ;)

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:13:30+01:00
"Kapłan wśród nas:

Nie zawsze masz siły;
To zrozumiałe;
Nie zawsze też chcesz;
Szerzyć swą wiarę;
W chwilach lenistwa;
Pomyśl przez chwile;
O roli kapłana;
I o jego sile;
Bo zawsze jest gotów;
Wyruszać do drogi;
Gdy zbłąkanej duszy;
Potrzeba przestrogi;
Każdemu pomorze;
Każdego wysłucha;
Kapłan pełni rolę;
Posłańca Świętego Ducha.
1 5 1
2010-03-17T16:50:39+01:00
"Kapłan"

Kapłanem być w wieczności
Kapłanem od mego poczęcia
Kapłanem, piękny stan boskości
Kapłanem być w stanie bezżenności

Kapłaństwo to marzenie
Kapłaństwo to me życzenie
Kapłaństwo to me przeznaczenie

Kapłanem zostać
Święte czynności
Spełniać w bezżenności
W miłości i Duchowości