Odpowiedzi

2010-03-17T15:51:24+01:00
30x79=2370
2370:2=1185
2370-1185=1185
Pokoje dwu osobowe-1185
Pokoje trzy osobowe-1185
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:51:38+01:00
X-ilość pokoi dwuosobowych
y-ilość pokoi trzyosobowych

x+y=30
x=30-y


2x+3y=79
2*(30-y)+3y=79
60-2y+3y=79
y=79-60
y=19-tyle pokoi trzyosobowych

x=30-19
x=11-tyle pokoi dwuosobowych

odp.pokoi dwuosobowych jest 11 ,a trzyosobowych 19
spr.
2x+3y=79
2*11+3*19=79
22+57=79
79=79
L=P
1 5 1