Odpowiedzi

2010-03-17T15:52:22+01:00
EUROPA
Islandia - Rejkiawik
Irlandia - Dublin
Portugalia- Lisbona
Hiszpania- Madryt
Wielka Brytania- Londyn
Francja - Paryż
Holandia- Amsterdam
Belgia- Bruksela
Luksemburg - Luksemburg
Szwajcaria- Berno
Włochy - Rzym
Norwegia- Oslo
Dania- Kopenhaga
Niemcy- Berlin
Liechtenstein- Vaduz
Malta- Valletta
Szwecja- Sztokholm
Polska- Warszawa
Republika Czeska- Praga
Slowacja- Bratysława
Austria- Wiedeń
Węgry- Budapeszt
Słowenia- Lublana
Chorwacja- Zagrzeb
Bośnia i Hercegowina- Sarajewo
Jugosławia- Belgrad
Albania- Tirana
Macedonia- Skopie
Grecja- Ateny
Finlandia- Helsinki
Estonia- Tallin
Łotwa- Ryga
Litwa- Wilno
Białoruś- Mińsk
Ukraina- Kijów
Rumunia- Bukareszt
Mołdawia- Kiszyniów
Bułgaria- Sofia
AZJA
Turcja- Ankara
Cypr- Nikozja
Rosja- Moskwa
Liban- Bejrut
Izrael- Tel Awiw
Syria- Damaszek
Jordania- Amman
Gruzja- Tbilisi
Azerbejdżan- Baku
Armenia- Erywan
Irak- Bagdad
Arabia Saudyjska- Rijad
Kuwejt- Kuwejt
Jemen- Sana
Oman- Maskat
ZEA- Abu- Zabi
Bahrajn- Al-Manama
Katar- Al.-Dauha
Iran- Teheran
Kazachstan- Ałma-Ata (Astana)
Uzbekistan- Taszkent
Kirgistan- Biszkek
Turkmenistan- Aszchabad
Tadżykistan- Duszanbe
Afganistan- Kabul
Pakistan- Islamabad
Indie- Delhi
Sri Lanka- Kolombo
Nepal- Katmandu
Bhutan- Thimphu
Chiny- Pekin
Mongolia- Ułan-Bator
Birma- Rangun
Tajlandia- Bangkok
Laos- Wientan
Wietnam- Hanoi
Kambodża- Phnom Penh
Malezja- Kuala Lumpur
Indonezja- Dżakarta
Filipiny- Manila
Tajwan- Tajpej
Korea Północna- Phenian
Korea Południowa- Seul
Japonia- Tokjo
Singapur- Singapur
AFRYKA
Maroko- Rabat
Algieria- Algier
Tunezja- Tunis
Libia- Trypolis
Egipt- Kair
Sahara Zachodnia- Al-Ujun
Mauretania- Nawakszut
Mali- Bamako
Niger- Niamej
Czad- Ndżamena
Sudan- Chartum
Erytrea- Asmara
Senegal- Dakar
Gambia- Bandżul
Gwinea Bissau- Bissau
Gwinea- Konkary
Sierra Leone- Freetown
Liberia- Monrowia
WKS- Jamusukro
Burkina Faso- Wagadugu
Ghana- Akra
Togo- Lome
Benin- Porto Novo
Nigeria- Abudża
Kamerun- Jaunde
Rep.Środ.-Afr.- Bangi
Etiopia- Addis Abeba
Dżibuti- Dżibuti
Somalia- Mogadiszu
Gabon- Libre Ville
Kongo- Brazza Ville
Zair- Kinszasa
Uganda- Kampala
Ruanda- Kigali
Burundi- Bużumbura
Kenia- Nairobi
Tanzania- Dodoma
Angola- Luanada
Zambia- Lusaka
Malawi- Lilongwe
Namibia- Windhuk
Bostwana- Gaborone
Zimbabwe- Harare
Mozambik- Maputo
Madagaskar- Antanarywa
RPA- Pretoria
Suazi- Mbabane
Lesoto- Maseru
AMERYKA PÓŁNOCNA
Kanada- Ottawa
USA- Waszyngton
Meksyk- Meksyk
AMERYKA ŚRODKOWA
Kuba- Hawana
Jamajka- Kingston
Bahamy- Nassau
Haiti- Port-Au-Prince
Dominikana- Santo Domingo
Gwatemala- Gwatemala
Belize- Belmopan
Salwador- San Salwador
Honduras- Tegucigalpa
Nikaragua- Managua
Kostaryka- San Jose
Panama- Panama
AMERYKA POŁUDNIOWA
Kolumbia- Bogota
Wenezuela- Caracas
Gujana- Georgetown
Surinam- Paramaribo
Gujana Francuska- Kajenna
Ekwador- Quito
Peru- Lima
Brazylia- Brasilia
Boliwia- La Paz
Chile- Santiago
Argentyna- Buenos Aires
Paragwaj- Asuncion
Urugwaj- Montevideo
AUSTRALIA I OCEANIA
Australia- Canberra
Nowa Gwinea- Port Moresby
Nowa Zelandia- Wellington
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:53:15+01:00
Armenia - Erewan
Azerbejdżan - Baku
Litwa - Wilno
Łotwa - Ryga
Estonia - Tallin
Gruzja - Tbilisi
Ukraina - Kijów
Białoruś - Mińsk
Mołdawia - Kiszyniów
Kazachstan - Astana
Uzbekistan - Taszkent
Tadżykistan- Duszanbe
Kirgistan - Biszkek
Turkmenistan - Aszchabad