Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:49:38+01:00
Przystojny miał niebieskie oczy zgrabny sprytny wysportowany
2010-03-17T15:51:01+01:00
*odważny
*silny
*opiekuńczy
*wytrzymały
*nigdy nie dawał za wygraną
*dobry dla nel
2010-03-17T15:52:34+01:00
Był bowiem bardzo wysokim i wysportowanym chłopcem, jak i umiejętnościami - potrafił doskonale posługiwać się bronią, był znakomitym pływakiem i jeźdźcem. Dzięki swojej aktywności był prawdziwym okazem zdrowia.