Dzień 11 listopada jest polskim świętem narodowym- dniem Odzyskania Niepodległości. Polska odzyskała niepodległość w 1918 roku. Oblicz, która roczniaca tego wydarzenia przypadła 2004 roku? Określ, który to wiek.


wiem ze jest to proste ale nie chce mi sie tego robic. prosze o obliczenia

2

Odpowiedzi

2010-03-17T15:51:16+01:00
1918 rok to XX wiek
jest to 86 rocznica
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:52:31+01:00
2004-1918=86
2004 - XXI w.
1918 - XX w.