Odpowiedzi

2010-03-17T15:56:03+01:00
Przystępować do spowiedzi, przyjmowanie komunii św. Przestrzeganie dekalogu ( 10 przykazań Bożych). Chodzić do kościoła.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:59:14+01:00
- kierować się w życiu przykazaniami
- mniej grzeszyć
- lepiej dogadywać się z rodzicami
- szanować innych ludzi (np. nie obgadywać nikogo)
- starać się aby wszystko co robię było jak najlepsze
- częściej chodzić do kościoła
- spowiadać się przynajmniej raz na miesiąc, najlepiej w każdy pierwszy piątek
2 5 2