Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:32:46+01:00
Niniejszym ogłaszam, iż dnia ........ obbędzie się sztuka teatralna pt. ........ .
To widowisko organizuje król ........ z okazji za mąż pójścia jego pięknej córki ........ które odbędzie się na dziedzińcu głównym. Zapraszamy wszystkich mieszkańców naszego miasteczka i wiosek położonych przy naszej osadzie.

Z poważaniem król .......
56 3 56
2009-10-26T17:36:31+01:00
Ja, jako król we własnej osobie,
pragnę zaprosić państwa z okolic na przedstawienie teatralne
mojej córki oraz jej męża. Odbędzie się to 30.10.09r o godzinie 21:00
Jest 120 biletów. Proszę zatem o szybką decyzję i zapisanie się.
z poważaniem, Król.
41 3 41