Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:07:52+01:00
Radio - zalety
- profesjonalny serwis informacyjny nie tylko
- o ustalonych godzinach (news)
- ciekawi goście
- muzyka non stop
- nie absorbuje nas jak TV /można słuchać i np. sprzątać/
- rozwija wyobraźnię
- zawsze można je mieć ze sobą /samochód, telefon, plaża/

radio - wady
- brak wizji
- zbyt częste reklamy

telewizja - wady
- dużo seriali informacje o określonych godzinach
- mało programów młodzieżowych
- dużo publicystyki
- reklamy /dużo i często/
- teleturnieje
- "złodziej czasu"

telewizja - zalety
- relacje na żywo, bez przerw z ważnych wydarzeń sportowych, kulturalnych
- słyszymy i widzimy

prasa-wady
-są często niewiarygodne
-w odpowiedniej subiektywnej oprawie scenograficznej
-dostarczają przede wszystkim informacji bieżących

prasa zalety
-uzupełniają wiedzę
-wyrównują braki tradycyjnej literatury
-budzą zainteresowania i inspirują do czytania na poważniejsze tematy
-pełnią role informacyjną

wiem że internetu nie napisałam
nie wiem czy ci oto chodziło


131 4 131
2010-03-17T16:10:43+01:00
Prasa- fikcja- nauka pisania,
radio- fikcja- zawsze i wszedzie
telewizja- psuje wzrok, uzaleznia- dostarcza nowosci
internet- to samo co telewizja
345 4 345