Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:30:43+01:00
Prezydent miasta .. [ nazwa miasta ]
Zwracam się z prośbą o pozostawienie Naszego placu zabaw bez zmian.
jest to jedyne miejsce we wiosce gdzie dzieci mogą się wyszaleć,
pobawić. A rodzicie pilnując porozmawiać. Parking w tym miejscu nie jest az tak potrzebny. a radość dzieci owszem.
proszę zatem o rozpatrzenie sprawy pozytywnie.
2 3 2
2009-10-26T17:32:21+01:00
Witam serdecznie!
pana prezydent zgłaszam się z proźbą aby nasz plac zabaw zamienić na parking samochodowy. Ponieważ z naszego placu nikt nie korzysta a auta nie mają gdzie stać i często dostajemy mandaty. Myśle że parking będzie bardziej pożyteczny niż plac zabaw .

bardzo prosze o przemyślenie tej sprawy to dla mnie bardzo ważne.
2009-10-26T17:32:45+01:00

Drogi prezydencie miasta ...(nazwa miasta)!

Chciałbym prosić o niezmienianie naszego placu zabaw na parking.
Plac jest podtrzbny małym dzieciom do zabawy. Rodzice przyprowadzają dzeci na polac, a oni mogą zająć się czymś inny kiedy dzieci będą się bawić z kolegami. A jeżali zamiast placu będzie parking to rodzice będą musieli dziećmi zajmować się nonstop. Dzieci na placu mogą się wyszaleć i zobaczyć się z kolegami. Jeżeli będzie parking to będzie narażenie na zpowodowanie wypadku. Parking możecie zbudować w innym miejscu miasta. Plac jest podrzebny dzieciom i ich rodziców.
Bardzo proszę o rozpatrzenie mojej prośby.