Odpowiedzi

2010-03-17T15:53:38+01:00
Jest to trójkąt 30 stopni 60 stopni 90 stopni. Znamy przeciwprostokątną 1000m(2a). Z własności wyliczamy, że (1000:2) h = a = 500m. 1000m + 500m = 1500m
30 4 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:54:38+01:00
1500m:))
1km = 2a
a= 500m
więc 1000+500= 1500 :):)
30 4 30
2010-03-17T16:02:53+01:00
S - przebyta droga
a - przebyta wysokość
α = 30⁰
sinα = a/s = a/1 = a
sin 30⁰ = 0,5
a = 0,5 km = 500 m

1000 m + 500 m = 1500 m. n. p. m. - na taką wysokość wjedziemy

32 4 32