Odpowiedzi

2009-10-26T17:26:31+01:00
Z pewnością odpowiedź C bo:
1. x jest o 5 większa od liczby y czyli x-y = 5
2. Liczba 2 razy większa od y jest o 1 mniejsza od liczby x czyli 2y = x-1
:)
7 4 7
2009-10-26T17:33:29+01:00
Żadna nie jest poprawna
powinno być:

x=5+y
2y=x-1

a nie sorki odp c.. bo przy przeniesieniu na jedna strone x i y wyjdzie tak samo jak w c..:D
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:42:03+01:00
Odp:c
x-y=5
y+2=x-1

x-y=5
-x+y=3

2y=8/:2
y=4

x-4=5
x=9

y=4
x=9
wszystko się zgadza:)
13 4 13