Odpowiedzi

2009-10-26T17:28:15+01:00
375/100*32=120
120/32=3,75
3,75*20=75
120-75=45
2009-10-26T17:33:21+01:00
Uczniowie klas pierwszych;32% z 375=32/100*375=120

uczniowie klasy 1 c= 20% z 120=20/100*120=24

ta klasa liczy 24 uczniów:**
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:45:49+01:00
32% z 375=0,32 ×375=120 <-uczniowie klas 1 gimnazjum
20% z 120= 0,20 × 120=24 <-uczniowie klasy I c
odp. W klasie I c jest 24 uczniów