Pani Ania wpłaciła pieniądze na lokatę terminową. Po roku jej oszczędności wraz z odsetkami wyniosły 2675 zł.
Oprocentowanie tej lokaty to 7% rocznie.Ile pieniędzy wpłaciła pani Ania do banku?
Potrzebuje pilniee !
Proszęę o pomoc !!
z góry dziękuje ;*

3

Odpowiedzi

2010-03-17T15:57:05+01:00
Wpłaciła 2487,75, ale w obliczeniach nie odjełam podatku
2010-03-17T15:58:23+01:00
Pani ania wpłaciła do banku 2487,75
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:00:01+01:00
2675zł------107%
x-------------100%

x=2675zł*100% / 107%
x=2500zł

odp. Ania wpłaciła do banku 2500 zł