Odpowiedzi

2010-03-17T16:02:22+01:00
Nauka szkolna umożliwia zdobycie wiedz i wykształcenie, ale czy tylko ? - otóż nie.
Dzięki nauce szkolnej zdobywamy szacunek i poważanie innych. To właśnie dzięki niej jesteśmy wstanie o osiągnąć sukces. A sukces zaspokaja nasze potrzeby wewnętrzne dotyczące wiary we własne siły.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:03:24+01:00
Naukę szkolną zaczynamy od umiejętności pisania i czytania. Wychowawcy uczą nas przede wszystkim szacunku i dążenia do celu. Szkoła kształci naszą osobowość uczy odpowiedzialności, systematyczności. Przez ciężką prace można osiągnąć sukces, który później owocuje w dorosłym życiu np. dobra praca. Bez wykształcenia trudno sobie poradzić w codziennym życiu.
1 3 1