Odpowiedzi

2010-03-17T15:58:01+01:00
1. Dlaczego powinniśmy oszczędzać wodę?
2. Dlaczego energia uzyskiwana z węgla i jądrowa stanowią problem?
3. Jakie rodzaje energii są przyjazne dla środowiska?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T15:58:30+01:00
1. Dlaczego powinniśmy obchodzi się z wodą ostrożnie?
2. Dlaczego produkcja energii jest problemowa w węglu i elektrowniach jądrowych ?
3. Jakie źródła energii są przyjazne dla środowiska?