Odpowiedzi

2010-03-17T16:01:22+01:00
1.Ameryka południowa jest bardziej na południe
2.Amerka północna jest bardziej na pólnoc
10 2 10
2010-03-17T16:01:34+01:00
Ameryka Środkowa To Głównie Kraje Takie Jak Usa Lub Kanada.
Ameryka łacińska to kraje położone poniżej stanów zjednoczonych,są to głównie kolonie hiszpańskie.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:03:47+01:00
Ameryka północna jest
* połozona na półkuli północnej
*dobrze uprzemysłowiona
* kontynent bogaty
białoskulii mieszkańcu
ameryka południowa
lerzy na półkuli południowej
teren biedny
klimat goracy
czesto dotykany przez kleski żywiołowe
mieszkańcy czarnoskórzy
6 4 6