Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:09:02+01:00
Wyraź w metrach na sekundę
150 km/min = 150 *1000m /60 s = 150000:60 m/s = 2500 m/s
50km/h = 50*1000 m/3600s = 50.000:3600 m/s = 13,9 m/s

Wyraź w kilometrach na godzinę:
125km/s = 125 km*3600s/h=450.000 km/h
10m/s = 10 :1000m *3600 m/s = 0,01 *3600 m/s = 36 km/h
1 5 1
2010-03-17T16:25:40+01:00
150km/min = 150000m/60s = 2500m/s
50km/h = 50000m/3600s = 500m/36s = 13i8/9 m/s

125km/s = 125km/1:3600h = (125*3600)km/h = 450000km/h
10m/s = (10:1000/1:3600)km/h = (1:100*3600)km/h = 36km/h