Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T17:28:23+01:00
Okrytonasienne :
np. Strąk- groch

Torebka- goździk

Torebka- mak

Łuszczyna- rzepak

Orzech- dąb

Orzeszek- konopie

Jagoda- pomidor

Ziarniak- trawy

Łuszczyna- kapusta

Nagonasienne :

np. sosna ;)

4 2 4
2009-10-26T17:32:18+01:00
Nagonasienne :
- benetyty
- kordaity
- paprocie nasienne
Okrytonasienne:
- wystepuja w drewnie naczyn
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T19:53:49+01:00
Rośliny okrytonasienne:owoce,warzywa,rośliny
użytkowe,okopowe,oliste,lecznicze,przyprawowe,wszystkie drzewa i krzewy liściaste,owadopylnei wiatropylne.



Rośliny nagonasienne:krzewy iglaste,sosna zwyczajna,swierki,jodła ,modrzęw kosodrzewina,
1 1 1