Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:11:36+01:00
Poliamidowe włókno syntetyczne albo cienkie pończochy z tego włókna, których nazwa pochodzi od PRL-u, analogicznie do DDR-owskiego dederonu
perlon «włókno syntetyczne mające zastosowanie w przemyśle tekstylnym»

Dederon, sztuczne włókno (również tkanina) poliamidowe, określane niekiedy jako sztuczny jedwab. Stosowane do wyrobu lin, sieci rybackich, tkanin namiotowych.
1 3 1
  • smer
  • Początkujący
2010-03-17T16:30:30+01:00
PERLON-rodzaj włókna poliamidowego,stosowanego do wyrobu delikatnych t
kanin i dzianin. DEDERON- sztuczne włókno określane jako sztuczny jedwab stosowane do wyrobu lin, sieci rybackich
2 3 2