Odpowiedzi

2010-03-17T16:06:11+01:00
- aby zobaczyć kształt naszej planety (Ziemi)
- żeby poznać państwa, rzeki, morza, kontynenty..itp.
- aby zauważyć, że ziemia nie stoi w miejscu tylko lewituje
5 4 5
2010-03-17T16:28:56+01:00
Do odnajdowywania miast państ kontynetów
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:46:11+01:00
- aby dowiedzieć się jaki kształt ma Ziemia
- aby dowiedzieć się jakie są państwa, rzeki, morza, kontynenty, oceany na naszej planecie.
- aby zauważyć, że ziemia nie stoi w miejscu tylko się obraca
- na lekcje geografii środek pomocniczy
- do ozdoby w domu.
1 5 1