Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-17T16:04:11+01:00
Rozdrabnianie to rozerwanie na mniejsze kawałki pokarmu i powstanie miazgi pokarmowej, a trawienie to przystosowanie, czyli rozdzielenie cząsteczek pokarmu na możliwe do wchłonięcia przez organizm.
Pozdrawiam!
2 3 2
2010-03-17T16:04:19+01:00
Pownieważ rozdrabnianiem pokarmu sobie nie pojemy i nie otrzymamy energi my tlyko go podzielimy na małe kawałki a jak go strawimy to organizm dostarczy nam energi potrzebnej do zycia.
2 1 2
2010-03-17T16:04:41+01:00
Rozdrabnianie pokarmu występuje w jamie za pomocą zębów, a trawienie to cały proces który zachodzi w środku.
3 5 3