Odpowiedzi

2010-03-17T16:06:55+01:00
Celabrations celebrejszons
25th
roast rołst
turkey terkey
vegetables vegetejblys
called kaled
champagne
Chinese czajnis
beginning
oysters ojsters
celebrate celebrejt
certain kertain
relatives relativs
costumes kostiumes
pumpkin pempkin
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:07:26+01:00
Selebrejszyn
tłentifajft
rołst
turkej
webetejbuls
kaled
szampejn
czajnis
bejgining
tego nie wiem :)
selebrejt
kertejn
relatiwis
kostjums
pampkin :)

licze na najj :***
2010-03-17T16:13:58+01:00
1.selebrejszyns
2.tłenti fajv th
3.rost
4.turkej
5.wedżtebuls
6.kold
7.champanż
8.czines
9.begining
10.ojsters
11.selebrejt
12.sertejn
13.relativs
14.kostiums
15.pampkin