Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:09:04+01:00
Komputer x=4y
Kalkulator y

x=4y
5x+11y=17050

5(4y)+11y=17050
20y+11y=17050
31y=17050
y=17050/31
y=550 zł
x=4y=4*550=2200 zł

Komputer x=2200 zł
Kalkulator y=550 zł
Spr.
5*2200+11*550=11000+6050=17050zł
Odp.
Komputer kosztował 2200 zł, a kalkulotor 550zł.
pozdrawiam:)


2010-03-17T16:09:59+01:00
X-cena komputera
y-cena kalkulatora

5x+11y=17050
x=4y

5*4y+11y=17050
20y+11y=17050
31y=17050
y=550

x=4*550=2200
Odp. Cena kalkulatora to 550zł, a komputera 2200zł