Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T16:09:47+01:00
Jezioro Bajkał - Azja
jezioro Titicaca - Ameryka Płd.
jezioro Górne - Ameryka Płn
jezioro Ładoga - Europa
jezioro Eyre - Austalia
jezioro Wiktorii - Afryka
2010-03-17T16:19:07+01:00
Azja-morze kaspijskie , jezioro bajkał,jezioro alarskie.

ameryka północna-wielki jezioro niedzwiedzie,morze beringa,morze beauforta

Afryka-morze czerwone,jezioro tatanganika,morze śródziemne

Europa-morze czarne,morze bałtyckie